SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

فیک جدید!!!!!!(فیک ایونهه-فیک وونکیو-فیک دونفره ی هزار تا کاپلی!!)

سلام بر دوستان گلللللللللللللللل


من با نزدیک شدن به دانشگاه اومدم که نقشم رو دوباره باز یابی بکنم

و خب خیلی هم حنانه جون رو اذیت کردم این یه مدت چون تنهایی وبو میگردوند!

و خب بهلهههههههههههههههههههه 3تا فیک در حال نوشتن داریم!!!!! اها بهمون بگین اگر اکسو ال هستین یا از شخص خاصی تو اکسو خوشتون میاد!


خب سه تا فیک مامان(سقف لطفا الان میاد پایین)

یکی وونکیو

یکی ایونهه

یکی هم خیلی از کاپل ها از هر گروه(فیک گروهیه 2تا نویسنده داره)

( ینی ممکنه توی یه جایی که فیک اکسو میزارنم اپ بشه ولی 4تا کاپل سوجو داره 4تا هم کاپل اکسو یدونه بیست یدونه بی ای پی! نو علی نوره!)


دلتون خواست نظر بدین بگین کدومو اول بزاریم


نظرات 11 + ارسال نظر
maryam.sekai چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 00:29 http://sjlikethis.blogsky.com

من اولین باریه ک کلا میام تو این وب

باران پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 15:57

سلام ی ایونهه خفن بزار!! ی ایونهه ک توش دونگهه واقعی نشون بده نه ی دونگهه گیج و بی حواس!
ی ایونهه ک توش هیوک باید کلی ناز چشمای دونگهه رو بکشه !مرسیییییی جیییییگررررر
خیییییلییی دلم فیک ایونهه میخواد

Sara جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 14:59

میشه فن فیک بی ای پی بزارین .. خواهش میکنم

فاطمه دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 18:26

سلام میشه برای برای پی بذارید ممنون

سارا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 15:22 http://romantic1379.blogfa.com

منم فقط وونکیو دوس دارم
منتظریم دستتون هم درد نکنه ممنون
موفق باشین

وونکیو داره کم کم تموم میشه فک کنم اول اونو اپ کنم!

^^ شنبه 3 مهر 1395 ساعت 13:48

در مورد کاپل اکسو
زوج سوهو همه جوره وجود داره ها
ولی اکسوال ها سولی و کریسهو رو بیشتر دوس دارن...من هر دوتا رو دوس میدارم
کریس و سوهو خیلی گوگولن...البته من سوهو با هر شخصی باشه دوس دارم مثلا با کای باشه یا با سهون خخخخخخ
بلاخره اینکه این قدر سرتو میخورم تا سوهو رو بذاری توی داستان


لایکککککککککککککککککککک سوهو
سوهو نداریم ولی چانبک و هونهان داریم با تاعوریس و کایسو
بعدا مینویسم یدونه فیک سوهو زیاد داشته باشه

^^ شنبه 3 مهر 1395 ساعت 13:45

من وونکیو دوس دارمممم ....کیو بات باشه البته.....شیوون هم استایلش کلا تاپ میباشه....وونکیو اصل کاری باشن...عاشق کیو هستم
از اکسو شدیدااا سوهو رو دوس دارم بعد کریس و سهون
اگه نوشتی سوهو حتما باشه هااا خخخخ

کریس و سهون داره ولی سوهو نه
مگه عاغا از اسم معلومه وون کیو!

سانی شنبه 3 مهر 1395 ساعت 08:52

من وونکیو رو ترجیح میدم

اکی

ghazal جمعه 2 مهر 1395 ساعت 23:13

من هم ایونهه دوس دارم هم وون کیوایونهه ب خاطر دونگهه،وون کیو واسه کیوهیون
اکسو هم واسه تنوع خوبه
هرکدوم صلاح میدونید بذارید ما حال میکنیم

اصن همه رو با هم میزارم

aida جمعه 2 مهر 1395 ساعت 22:21

سلااام خوش اومدی
خببب من فقط الفم... ایونهه یا وونکیو فرقی نداره..جفتش عالیه
هرکدومو دوس داشتی بذار
مرسییی اه
هههههههه ههههههه

رویا جمعه 2 مهر 1395 ساعت 20:55

من که فقط وونکیو دوست میدارم!
تو اکسو کریس و سهون و لوهانو چانیولو سوهو و بکهیونو خیلى دوس دارم!
همه اعضاى امسو در یک کلمه باحالن!
اول اون فیک وونکیویى رو بزار لطفاً!
دستت درد نکنه!
بوس!


باشه تمومش میکنم زود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد