SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow 17

سلام دوستای گلمHello

فقط یه قسمت دیگه از فیک باقی مونده و واسه این دو پارت رمز رو برداشتم.

رمز قسمت های قبلی ام از 1تا12:عدد1013هست

و از قسمت 13تا16هم: angelwonهست.

گفتم که اگه کسی جدید اومد بتونه بخونه.

البته خودمم فیک رو تو لیست آرشیو میزارمش.
For You

این دوتا پارت و کاور هاشون پارتا و کاورهای مورد علاقم تو کل این فیک هستن


برای دانلود پارت 17 شادو روی کاور کلیک کنیــــــــــد


نظرات 7 + ارسال نظر
mahra سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 19:53

سلام عزیزم خسته نباشی واقعا خیلی قشنگ بود خیلیییی

wallar دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 17:47

سلام عزیزم من تازه دیشب وبتو پیدا کردم از حنانه جون فهمیدم,میشه رمز ففیک روابطه ویچیده بهم بدی من بخونم
09217180213

سلام گلم خیلی خوش اومدی
راستش گلم من رمزشوندارم از مدیر بگیرش

مریم دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 11:21

عالی بود.

ممنون عزیزم

ریحانه یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 15:31

سلام خسته نباشی
فیک خوبی الهی اخرشم ب خیر بگذره این دو بچه بهم برسن

سلام عزیزم
ممنون

fatemechoi یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 12:31

سلام گلم
ایییییییی کانگ عوضی
اخییییی یعنی کیو برادر لیتوکه
شیوونی یه کاری کن من احساس بدی نثبت به این نقشه دارم
همش احساس میکنم یکی قراره یه بلایی سرش بیاد
ممنون خانومی

سلام عزیزم
اره داداشن
احساساتت پارت بعد که پارت اخره معلوم میشه عزیزدلم
ممنون از کامنتای قشنگت که بهم دادی

sogand شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 16:22

وای نرو کیوامیدوارم چیزیشون نشهوای تیکی داداششهمرسی

این همون حقیقتیه ک از شیوون مخفی کرده بود تیکی
یعنی از قبل ازاینکه شروع به نوشتن کنم منتطراین پارت و پارت بعدش بودم
خواهش میکنم

sara83 شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 13:07

خیلی عالی بود مرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد