SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow13 رمزش:angelwonدلم نیومدبعضیابی رمز باشن :|



سلام و درود بر اور لستینگ فرندز گل


عاقا این پارت و پارت بعدی رو خودم خیلی دوسشون دارم  Heart Smile

امیدوارم شما هم خوشتون بیاد


فقط اینو بهم بگید ، چینگوهای گلی که درخواست رمز دادن تا حالا کجا بودن ؟خخخخخ

بفرمایید برای پارت 13 شادو 
Happy Dance

به شدت این کاور رو دوست دارم


Shadow 13



نظرات 10 + ارسال نظر
زهرا س دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 22:43

فکر کنم کانگینم باید عاشق لیتوک بشه تا بیخیال اینا بشه!
والا!!

2z سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 00:39

ممنونم که رمزو بهم دادی با وجود سایلنت بودن
واقعا شرمندم کردی خانومی
راجع ب فیک باید بگم عالیه ... یکی از بهترین وونکیو هاییه ک خوندم ... برخلاف بقیه وونکیو ها ان..سی نداره و فقژ رو اصل ماجرا تمرکز داره تا حاشیه های بی دلیل
از طرفی مث همه وونکیو ها نیس ک یکی شدید پولداره اون یکی فقیر ... اینجا دوتاشون مث همن ... واقعا کارت درسته ... نخسته

خواهش میکنم گلی
اوووووف من یه دونه از سایلنتارم به حرف بیارم بستمه.
اره خودمنم با ان.سی مخالفم.
اوه این حرفتو قبلنم یه چینگو بهم گفته بود.
ممنون گلم مرسی از کامنتت

mitra دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 21:11

واااایی این قسمت خیلی قشنگ بود

فدااااااااااات

mitra دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 21:06

واااایی این قسمت خیلی قشنگ بود

sogand یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 19:46

من اگه رئیس پلیس باشم رییس خلافکارا وونی باشه خودم میرم مخشو میزنم

اوه .... خب اینم یه جورشه

sogand یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 00:07

شیوونممممممممممممکانگ چطور دلت اومد کیو ببین چی کار کردی مرسی جیگر

شیوووووون مال منم هستتتتتتت
عاقا تو رئیس پلیس باشی رئیس خلافکارو ببینی چیکارش میکنی؟!
کیوجان گند زدی
خواهش میکنم عشقم

sara83 شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 16:47

عالی بود مرسی عزیزم

خواهش میکنم گلی

مریم شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 16:29

باسلام اول به خاطر دادن رمز خیلی ممنونم. دلم برای شیوونی ترکیددلش بدجور شکست.عالییییییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووود.

سلام گلی خواهش میکنم
شیوون فیکم بدشانسهممنوووووووووون

مریم شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 14:16

سلام اگه میشه رمزو به منم بده.

سلام عزیزم برات فرستادمش

fatemechoi شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 13:29

سلام نانا جونم
اول به خاطر رمز یه دنیا ممنونقلب:
این کانگین چرا اینقدر نامرده مگه شمره که به داداشی من اب نمده
طفلییییییییی شیوونیییییییییییی چطوری قلب عاشقش شکست
میدونستم کیو طاقت نمیاره وبه شیوون اب میده
اوه اوه کیو فهمید که شیوون همون عشقه بچگیشه وزندس
کیو باید شیوون رو نجات بده هم از دست پلیسا هم از دنیای خلافکارا
ممنون نانای عزیزم

سلام عشقم خواهش میکنم
خب رئیس پلیس برا حرف کشیدن از رئیس خلافکارا باید به هر کاری متوسل شه

اره تا الان فکر میکرد فقط تشابه بینشونه ولی الان فهمید خودشه
خواهش میکنم عزیزدللللللم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد