SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

اطلاعیه : رمز Shadow عوض میشود .




های به همه ی دوستای سایلنت و غیر سایلنت


اینجانب رمز Shadow رو عوض کردم

هر کی رمز جدید رو میخواد شماره ، ایمیل یا ادرس وبلاگش رو  تو همین پست بزاره تا بهش رمز بدم.

شماره هاتونو سریع از تو کامنتا پاک میکنم پس دونت ووری 


و رمز جدید هم تا آخر داستان باقیست .


سایلنتا هم  بیخیال راه ارتباطی بدن بهشون رمزو میدم ، میدونم گلم
Peppy

و من الله توفیق

نظرات 4 + ارسال نظر
panah جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 21:50 http://sjlikethis.blogsky.com

سلام عزیزم...من الان این سایتودیدم...فدات شم فیکای قشنگی داری...من رمزاین فیکومیخامش...

سلام گلم رمزش تا پارت دوازده1013وتا پارت اخرangelwonهست
تو ارشیو دانلودیا هم گذاشتم رمزش۱۰۱۳هست
مرسی ک میخونیش

sara83 پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 12:35

منم رمز میخوام

ب میلت فرستادم عزیزم

sogand چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 12:52

سلام منم رمز شمارم035977708

سلام عزیزم شمارتو اشتباه نوشتی ها
درستشو بنویس ک برات بفرستم و ازکامنتاپاکش کنم

fatemechoi چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 11:35

سلام ناناجونم
به منم رمز بده لطفا رمزو به جیمیلم بفرست ممنون

سلام عشقم
فرستادم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد