SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow 10


های چینگوهای الفم و ارواح سرگردان وبلاگ

چطورید؟ انتخاب رشته کردید؟اوضاع بر وفق مراد است؟

این پارت اگه فحشی داشتید نثار عمه ی کیوهیون کنید من بی تقصیرم

اینم ایمیل عمشه اگه احیانا کاری پیش اومد:kyu.aunt@yahoo.com

راستی این کاوره چطوره؟ خودم که خیلی دوسش دارم

خب دیگه چرت و پرت گویی کافیست بفرمایید روی عکس بکلیکید

نظـــــــــــــر ندید خرخره تونو میجوم


نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا س دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 15:05

ویو پلیسه لیتوکم همین طور؟!!

مریم پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 18:19

عااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللییییییییییییییییی بود.

مرررررررسی لطف داریییییی

mitra چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 16:53

وااااایی این قسمت خیلی باحال بوددد ^^
مرسی عزیزم :)

خواهش میکنم گلم
مرسی از کامنتت

zh سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 23:39

باحال بود...نکنه دونگه است پشت در؟؟؟

دونگهه‌ایز هیر

sogand سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 22:25

خوب منم اگه جای کیو بودم همین کارو میکردمچرا حس میکنم اونی که پشت دره تیکی نیستمرسی

منم همین کارو میکردممممم
حست پارت بعد معلوم میشه
خواهش میکنم عشقم

fatemechoi سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 22:06

سلام نانا جونم
یعنی ژومی مرد؟
کیو چه کابوسی میبینه که این همه به همش میریزه؟
اخییییی عشق این دوتا(وونکیو)واقعا قشنگه
یعنی کی پشت در بود؟من فکر میکنم لیتوک نیست
یه دنیا ممنون عزیزم

سلام عشقم
اره‌ مرد
یه کابوس قدیمی
منم عشقشونو دوست دارم گرچند کوتاهه
پارت بعد متوجه میشی عزیزم
خواهش میکنم گلم ممنون از کامنتت

Hedieh سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 16:28

واو کیو پلیس دووس
لابد لیتوک نیس !!
وای من منتظرم و میترسمممم
عرعررررر
ممنونم ازتتتت

کیوی پلیسو خودمم‌خیلی دوست دارم.
چی لیتوک نیس؟؟؟؟
مرسی گلم از کامنتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد