SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow 9

سلام چینگوهای خوشگلم

خوبین؟ با کنکور چیکار کردین؟

منکه حالم بده و فقط بخاطر اون دوستای گلم که کامنت برام میزارن اومدم

پارت نهم سایه رو اوردم برای دانلود روی عکس کلیک کنید.


نظرات 6 + ارسال نظر
CL دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 23:42 http://kyuminland.blogsky.com/

هاااای چینگو!!! چطور مطوری؟!
من ویژی آمده ام که بگویم من هم فیک را میخوانم ولی چند پارت است نخوانده ام :|
طبق معمول روند داستانت رو دوست دارمممم!! :| چرا اینروزا درجه وونیکو شیپریم داره میزنه بالا :| گاد نوز...!!
مطمئن باش هر پارت رو بخونم کامنتم رو میدم !!
ناراحتیت واسه کنکور هست؟! کککک ببخشیدا ولی بیجاست چون هنوز فرصت جبران هست!!
هاهاهاها دقت کردی واسه هر پارت داری یه پوستر میدی بیرون؟! ایول...جالبه!!
فایتینگ چینگو اند نور گیو آپ...گاد ایز الویز ویت یو!!!
تنکس

سلام گلم ممنون
نیستی که من فکر کردم از داستان خوشت نیومده رفتی....
خخخخخخخخ بسکه وونکیو باحاله دیگه
ممنونم عزیزم
کنکور اره رتبم‌خوب نشد
اره دیگه هی پوستر میسازم که آخر یکیش قشنگ از آب دراد
مرسی مرسی مرسی

zh یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 21:31

از داستانت خوشم می اد باحال می باشد

ممنون عزیزم

sara83 یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 12:24

خدا نکنه حالت بد باشه
این قسمتم خیلی عالی بود مرس

بخاطر کنکور یخورده ناراحت بودم
خواهش میکنم عزیزدلم

Hedieh یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 07:46

ممنون ک میذاریش عزیزم من خیلی دوسش دارم
این پارتش خیلی ناز بود عاخیی
تشکر

خوشحالم که‌خوشت اومده من فقط بخاطر شما میزارمش.
خواهش میکنم گلم مرسی که کامنت گذاشتی

fatemechoi شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 23:08

سلام عزیزم
ببخشید من چند روزی مسافرت بودممن چند پارتو باهم خوندم
ممنون که به خاطر ما به نوشتن واپ کردن ادامه میدیامیدوارم حالتم هرچه سریعتر خوب بشه
اوه اوه داستان به جاهای حساس رسیده
پس کیو شیوون رو از بچگی میشناخته ولی شیوون چرا کیو رو یادش نمیاد؟
بالاخره کیو به عشقش اعتراف کرد
ممنون عزیزدلم

سلام عزیزدلم
فکرمیکردم‌دیگه داستانمو خوشت‌نیومده و نخوندیش
ممنون عزیزدلم
اره‌الان اوج حساسیت داستانه
فیک که جلوتر بره‌متوجه قضیه میشی
اره بالاخره
خواهش میکنم عشقم مرسی از کامنتت

sogand شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 22:09

اوه گاد تیکی چی میدونهاینا از بچگی با هم بودن اخی بالاخره کیو گفتمرسی گلمامیدوارم حالتم زودی خوب بشه

تیکی خیلی چیزا میدونه گلم
داستان که جلوتر بره متوجه میشی
خواهش میکنم عزیزدلم خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد