SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow 8

سلام چینگو های خوشگلم

الان من نیستم و این پست آینده ست نخواستم دیر بشه ، میدونم خیلی گلم

امیدوارم از این پارت هم خوشتون بیاد نظرهم فراموش نشه

خودمم نمیدونم چرا حرفم نمیاد

برای دانلود روی عکس کلیک کنید جیگرا



نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 13:23

حدس میزدم که وونکیو از بچه گی یه ربطی بهم داشته باشند....
بیچاره وونی فکر میکنه کیوتوک باهم اند....
جااااااانگگگگگ
پیرمرد خرفت .........
بزنم لهش کنم....
واییییی وونی یه حساسیتی روی کیو داره.....
ممنون

اره مربوطن
اره بیخبره
بیشعوره کثافت
خخخخخ اره خیلی
خواهش میکنم عزیزم

مریم چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:21

عالی بود

خواهش میکنم

sara83 چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 12:08

اوه اوه شیوون و چقدر اینجا باحال بود عصبانیتش تو حلقم
کیو بیچاره چه ترسیده
خیلی عالی بود مرسی عزیزم

اره عصبانیتش جذابه
خواهش میکنم گلم

Hedieh سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 17:38

مرتیکه پررو /:
کیو کیوووت
اوخی شیوونی
ممنونم گلم

بیشعوووووور
کیوووووت
شیوون مظلوم
خواهش فدات

sogand سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 12:31

اخی وونی اعتراف کرد ولی چه فایدهامیدوارم این مردک هیچ غلطی نکنهمرسی عز.یزم

منم‌امیدوارم
خواهش میکنم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد