SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

عکس شیوونی

 


سلام بچه های عزیزم....

خوبید گلای خوشگلم؟...

امشب حالم یه جوریه.... دلم گریه میخواست سخت... با کسی که همیشه اروم میشدم.... امشب خواستم با دیدن عکساش گریه کنم دوباره اروم بشم ...عکسای شیوونی رو نگاه میکنم گریه میکنم...گفتم عکسای خوشملشو بذارم تا شما هم ببیند... وب قبلی یادتونه از این عکسا میزاشتم... هنوز گنجینه عکسامو دارم..ولی خوب از اون عکسای که تو اون وب گذاشتم هی نمیدونم کجا گذاشتم که دوباره اینجا بذارم...گفتم بقیه عکسا رو بذارم.... ببخشید میدونم من خیلی بدم با این حرفا ناراحتون میکنم...تو رو خدا ببخشید منو دست خودم نیست... بیاد باهم باشم... باید وقتی اینا رفتن سربازی بازم الف بمونم منتظرشون بمونیم... بیاید بازم ازشون مثل همیشه حمایت کنیم...


حالا برید ادامه یکم عکس ببنید.... واقعا شرمنده ام ازتون اگه ناراحتتون کردم...



  


عکس قدیمه..داداشیم روی پلنگ اسباب بازی ....


داداشیم در حال ور رفتن با موهاش...

اینم مال پشت صحنه اه بانوی من...

اینم مال عکسای مدلینگش

داداشی خوشگلم در حال بوکردن گل

شیوونی  و هیوکجه جوجو... شیوونی همیشه لبش تب خال داره

شیوونی و دونگه.... بچه ها واقعا دلم از الان خیلی تنگ شده براتون... من چطوری طاقت بیارم نمیدونم...




این چند تاهم عکس جیوون خواهر شیوونیه ..برای خودم که جالب بود میخواستم شما هم ببیند

امیدوارم از این پست خوشتون اومده باشه....

دوستتون دارممممممممممممممممممممممممممممممممم..

نظرات 1 + ارسال نظر
sogand جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:29

بیبی تو تنها نیستی من کنارتم غممون مشترکه خدا بهمون صبر بده مرسی که با گذاشتن عکساس خوشحالمون کردی

سلام عشقم
ممنون که کنارمی... بیا ما باهم بمونیم و در کنار سوجو مثل قسم نامه الفی که خوردیم....
خواهش نفسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد