SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow 6





سلام دوستان حالتون چطوره ؟
هیییی این روزا سوجو ترکونده و میدونم سر همتون شلوغه
ولی من دپرسم شیوونی میخواد برههههههههه

واقعا تصور سوجو بدون ایونشیهه خیلی سخته 
هییییییی به هر حال پارت 6 داستان رو اوردم
بفرمایید دانلود کنید

Shadow 6 

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا س دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 14:32

دیگه چه کسی به کیو گفته بود که نقاشیش رو بکشه؟!
نکنه کیو از لیتوک خوشش اومده؟!!

mitra چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 15:22

وااایی یعنی من عاشق این فیکم

قابلتو نداره گلم خوشحالم که خوشت اومده عزیزم

fatemechoi چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 12:37

سلام نانا جونم
اخییییی شیوون با تموم تخس بودنش نازه نگرانیش برای کیو دلنشینه
من احساس میکنم اون فرد وشیوون بهم ارتباطی دارن
لیتوک هم از خدا خواسته دعوت کیو رو قبول کرد
اوه اوه شیوون حسود میشود
ممنون عزیزم

سلام آجی گلم
تخس باید باشه چون مجبوره چون رئیسه
حالا پارتای بعد بیشتر متوجه میشی
با اون لتس گو گفتنش با کله قبول کرد
آخی بچه حسادتش در حد یه اخمه
خواهش میکنم عزززززززززززززززیزم

sara83 چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 08:58

مرسی عزیزم خیلی عالی بود

خواهش میکنم فدات شم

CL سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 23:46

=_=
بلاگ اسکای چرا اینطوریه؟! واسه پارت قبلی نظر داده بودم :|
ی هدف رفتم چک کردم دیدم نیست :| !!!
باور کن راست میگم!! =_=
"بچه تسخی هستی" این رک بودن شیوون خیلی وجه جالبی هست!!
"او" پس گذشته کسی که کیو رو عوض کرده هم کثیف بوده!!
واسه من دو حالت داره!! یه اتفاق خیلی گنده این دوتا رو واسه سالییییان دراز از هم دور کرده!
یا شیوون با "او" :| شباهت هایی داره که کیو رو کم کم شیفتش میکنه! :|
دارم واسه خودم سناریو سازی میکنم!!
رابطه تئوکی و کیو .... با همه آرامشش ،ترسناکه =_=
تنکس چینگو!!!

بلاگ اسکای خره همه اینو میدونیم
اشکال نداره عزیزم اتفاقا منتظرت بودما
یه جورایی میشه گفت آره و جورایی میشه گفت نه
هر دو حالت قابل تامله
نه بابا کارت درسته ها
خواهش میکنم عزیزم

sogand سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 19:50

ای وای چه ناز شده انقده ذوق میکنم وونی اینجوری نگرانه کسی میشهولی فکر اینکه داره میره داغونم میکنه سربازی خر است گاو استتیکی چه راحته بچمخخخ وونی جان ناراحت نشو کیو چشمش تورو گرفتهمرسی گلم

واقعا؟؟خوشحالم خوشت اومده عزیزم
هیییییییی من که واقعا دپرسم سربازی گودزیلاس شامپانزست
لیتوک مراحل پررویی رو گذرونده تواین فیک خخخ
ازکجامعلوم چشمش کیو گرفته ها؟؟؟خخخخ
مرسی از کامنتت عشقمممم
مگه تو منو از دپرسی دربیاری اجی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد