SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow 4 رمز همون قبلی :)


سلام به دوستان حاضر و ارواح سایلنت عزیز

 いろいろ〓 のデコメ絵文字جیییییییغ پارتی که خودم عاشقشم رو اوردم いろいろ〓 のデコメ絵文字

*グーミン* のデコメ絵文字عاقا یعنی چه من که رمز رو برا همه گذاشتم خب شما هم یه کامنت بزارید دیگه*グーミン* のデコメ絵文字

ハートだよ。1つ のデコメ絵文字وای من برا این فیک کلی کاور ساختم ولی این کاورو از همه بیشتر دوست دارمハートだよ。1つ のデコメ絵文字

عااااااااااااااشقشم

!? のデコメ絵文字برای دانلود روی عکس خوشمل عشق من کلیک کنید!? のデコメ絵文字


نظرات 12 + ارسال نظر
fa چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 11:29

رمزشو میشه بگید؟

mitra جمعه 19 تیر 1394 ساعت 15:11

وااایی من عاشق این فیک شدم..خیلی خوبه لعنتی
مرسی عزیزم..من منتظر قسمت بعدم

سلام عزیزم خوشحالم ک خوشت اومده
خواهش میکنم،،، فردا میزارمش

sara83 پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 09:13

مرسی عزیزم محشر بود

خواهش میکنم گلم

CL چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 22:00

آجی؟!
کدوم بخش از جملات من نشونه ای از دختر بودن رو دارن؟!
هوم؟!
کنجکاو شدم!خخخخ
من اسم زیاد دارم!!
آوید صدام کن!

ها؟!!!
یعنی تو دختر نیستی؟
یعنی چی؟

CL چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 14:43

http://p30up.ir/images/3tadu37ulr7ld3er994.jpg

***
به سرم زد !هوس کردم اینو بزنم!! :|
دلیلش؟!شاید چون از محتویاتش خوشم اومد! :|
تنکس!

بابا دستت دردنکنه خیلی خوشگله ممنون ازش استفاده میکنم واس پارتای بعد به دردم میخوره مرسی اجی جون...اسمت چیه؟

CL چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:58

سلام چینگو!
رفتم جواب کامنت های قبلم رو خوندم!!!
منظورم از کلیشه اینکه یک روند تکراری که توی هر فیکی داره شکل میگیره! نمیدونم دقت کردی یا نه ولی تو اکثر فیک ها میان یک فرد پولدار و پرقدرت رو درنظر میگیرن و یک دیگه هم بدبخت و بیچاره! :|
بخوام صاداقانه بگم اول که دیدم این روند هم تو این فیک هست گفتم اینم مثل باقی هست و شیوون تو یک نگاه عاشق کیو میشه و تمام! :| نمیگم اینطور موضوع ها و ایده ها بده نه اصلااااا
!!! اما اینکه عشق تو یک نگاه :|
واسه من معقوله ای گنگ و نامفهوم هست!!
وونکیو های دیگه هم همین منوال رو دارن! کیوهیون یا بدبخت و بیچارس و شیوون یک فرد ثروتمند و پرقدرت هست که عاشق کیو میشه!
اولین فیکی که این روند رو نقض کرده بود و هر دو رو تو شرایط مالی ثرونمند گذاشته بود (حالا وون خیلی بیشتر ثروتمند بود) سمفونی بود!!!
اماااا ...
تو این فیک یه چیز فرق میکرد! اونم اینکه یک گذشته ای بین این دو نفر بوده و یک آشنایی قدیمی هست که همین یک نقطه قوتیه که خط قرمزی روی همون کلیشه شدن میکشه و نمیذاره خواننده بگه "اوووف اینم یکی مثه بقیه"
یکی مثل من کنجکاو میشه تا بدونه ادامش چیه و این غریبه آشنا سر از کجای گذشته باقی درمیاره!!
سبک نوشتنت رو دوست دارم!زیاد تو حواشی تاب نمیخوری و حوصله خواننده رو سرنمیبری! توصیفاتی که میکنی درسته کم هست اما معقوله و برای تصور یک موقعیت کافیه!!
من این مدل نوشتن رو دوست دارم!!
خوشم میاد توی فیک ها از خصوصیات شخصیتی خودشون استفاده بشه! مثلا دونگهه غد و یه دنده و یا کیوهیون لجباز و تخس! :|
کککک !!! الان نمیدونم اسم این کامنت رو چی میذاری ..فقط بدون که نقد نبود چون من درحدی نیستم که بخوام کسی رو نقد کنم!!
یک توصیف کانسپتی بدونش!!
منتظر پارت بعدیشم چینگو!!
تنکس

سلام عزیزم
اول مرسی از این کامنتت واقعا خوب بود
خودم کامل میدونم چی میگی فقط نمیدونستم کلیشه یعنی چی
راستش فکر میکنم اگه ادامه بدی این فیک رو خوشت بیاد
چون این فیک واقعا اون چیزی نیس که الان داری میخونی
خودمنم خیلی فیک های اینجوری خوندم خیئییییییلی
خوب میفهمم منظورت چیه
ولی این فیک رو ادامه بده
مطمئنم خوشت میاد
چون اون چیزی نیس ک توهمه ی فیک ها هممون خوندیم
منم ب عشق نگاه اول اصلاااااااااااا و ابدااا اعتقاد ندارم
یه چیز تکراریه
الان هر چی بگم فیک لو میره
فقط میگم اگ بخونی خوشت میاد همین
بازم مرسی از کامنتت خیلی خوشم اومد ازش

fatemechoi سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 12:57

سلام نانا جونم
اخجووووووووننننننن حدسم درست بود شیوونی رئیسه
کیو وشیوون همو میشناسن؟!از کجا؟!!
اخییییی کیو از شیوونی خوشش اومده
لیتوک جونم چرا شیوونی رو زدی
ایییییییجان شیوون دلش برای کیو تنگ شده
هنری وژومی قراره کیو رو بدزدن باز؟
ممنون عزیزم عالی بود

سلام عزیز دل من
اره فقط تو درست گفته بودی
کاپل وونکیو باشه بعد این دوتا از هم خوششون نیاد؟؟
اگ شیوونی رو نمیزدچطور کیو فرار میکرد؟؟
تو ادامه جواب همه سوالاتت داده میشه فدات شم
خواهش میکنم فدات شم مرسی از کامنتای قشنگت

CL سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 12:27

اینتسرتینگ!!!
آیم گانا فالو ایت

اوکی....تنکس فور فالو مای استوری،،،،،عاقا نگفتی بقیه ی وونکیو ها چجورن؟؟ ای وانا نوایت تل می پلیز

sogand سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 01:48

ای جونم رییس وونیه من همش فکر میکردم کانگینه این دوتا چه نصبتی با هم دارنرفتن کیو رو بدزدن مرسی عزیزم

کانگین هم داریم به موقعش....نسبت خخخخخ
شایدم رفتن بکشنش خواهش میکنم گلم

zh سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 01:38

چه باحال من وونکیو دوست دارم

بله وونکیو ایز عشق ایز نفس ایز جیگر خخخخخ
فدات

ستاره سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 01:30

فکرشم نمیکردم زوجش وونکیو باشه....
شیوون رییس.....
لیتوک خائن....
شیوون و کیو از کجا همو میشناسند...
چرا من حس میکنم شیوون و کیو با هم برادرند ...
اگه واقعا تو فیک برادرند و تهش رابطه برادانه میشه بهم بگو .....
چون بدم میاد اینجوری ....
متاسفم که رک گفتم ....
ولی خوب نمیتونم این یکی رو درک کنم

بعله...شیوون ایز رئیس...حال کردی جون من؟!
شیوون و کیو همونمیشناسن.
خخخخخ برادر کجا بود باو....خودمنم از درکش عاجزم گلم
مرسی از کامنتت

Hedieh سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 01:07

وویی ینی میخوان با کیو چه کنن ؟!!!
کیو از شیوون خوشش اومد واههااای
لیتوک مهربون لیتوک قاچاقچیشم خوبه

کیه ک از شیوون بدش بیاد اینو بگو
لیتوک قاتلشم خوبه همه جوره جیگریه واس خودش
این پارت اندازشو بیشتر کردم جاست فور یو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد